Aydakisiyahedicikk bebeğim 7 aylık kendime söz verdim yeni yılda bir gece bir otele gideceğim. Masaj yaptıracağım ve deliksiz uyuyacağım. Bebeğim emiyor, sütümü sağıp bırakacağım. Bence biz kendimize iyi bakmazsak onlara hiç bakamayız. Şuan annelik konusunda korkunç bir baskı var. O travma olur, bu travma olur derken harap oluyoruz. Allah korusun olumsuz bir durumda olabilir ayrıca bir gece hastanede de kalmak zorunda olabilirsiniz…. Bence hiçbir şey olmaz. Hatırlamayacak bile. Benim abim ve yengem yeğenimi bize bırakıp 2 hafta Amerika’ya tatile gitmişlerdi. Yeğenim çok başarılı, uyumlu gayet ruh sağlığı yerinde bir genç kız oldu şimdi. Ben şahsen o kadar uzağa ve uzun süre gidemem çünkü ben özlerim ☺️ ama bir- iki gece dinlenme- eğlenme mutlu evlilik için de şart. Mutlu evlilik- mutlu çocuk 🩷