Bebeginibekkleyenn Eşimin telegramini kendi telefonumdan da açarsam açtığımi anlar mi bildirim gider mi Anlar mi yani
Ahlelele_Ahlelass Bebeginibekkleyenn Bildirim gitmez ama ayarlara girip bakarsa 2 telefonda hesap olduğu gözükür eşimin telegrami benim telimde var hiç farketmedi mesela
Bebeginibekkleyenn Ahlelele_Ahlelass anladım şimdi eşimin telegramini uygulamalarda görmedim gizlemiş sanırım Ben kod gönderip giriş yapacağım Telegramnda 2 telefonda giriş yapıldı fln yazar mı Ben onu silemem