fatma_6141 Anneler hastalık bıtınce iştahsızlık olurmu bide kalıcı olmasından korkuyorum sevdıgı seylerı bıle yemıyor artık sızde yaşadınızmı kaç gun sonra düzeliyor bu arada 4 yaş