_adrrdnz00 yani tabi ki survivor değil hayatım ama zor sürekli Özlem hiç eksilmeyen ilk başlarda başka bi ülke heyecanıyla anlamadım ama 2 ay sonra biraz yormaya başladı ilk geldiğim zamanlar bi gün çok yorgunum her şeyden o yüzden kızımla uyumuş kalmışım ve kızım daha 2 aylık. Ağlamaya başladı eşim de yanımda uyku sersemi nolur 10 dakika ilgilen annem biraz daha saçımı okşasın diye ağlamıştım(rüyamda saçımı okşuyordu annem) mesela bu acı asla geçmiyor içimden.
Maddi değil ama manevi olarak yerle yeksan oluyorsun.