Kızlar merhaba. Size bir şey danışmak istiyorum sütümü yağlandırmak için neler yapabilirim su gibi yani yağı çok az bebeğim hep 500 gram alıyor 1 ay sonra işe başlayacağım o zaman çok daha azalmasından korkuyorum bildiğiniz önerdiğiniz bir şeyler var mı