Bebeğimde enfeksiyon vardı üç günluk antibiyotik iğne verdi doktor bide virüs şurubu ama bugün hafta sonu diye iğneyi yaptiramadik hiç bı şekilde koydeyiz yarın hemsiremiz gelio yapacak ama son dozuydu bugün olması gerekiyordu yarına kaldı bişey olurmu diye içim içimi yiyo şükür iyi keyifli ateşi filan da çıkmadı iğneden beri ama bir gün geç yapılması bişey olurmu acaba