fffffsss Öncelikle merhaba 8 aylık bir kızım var önceden sütü güzel içiyordu 1 aydır günde 300 cc sütü zor içiriyorum ek gıda veriyorum ama ona rağmen az içiyor normal mi acaba? Neden olabilir fikirlerinize ihtiyacım var.