mihrosum Kızımı(5 yasında) salı gunu dra gotrdum bogaz enfeksiyonu var antibiyotike gerek yok dedı. Cocugun atesı 40 ları gordu. Gece zaten dogru duzgun uyumadık. Durmadan oksuruyor. Aralıksız öksürük. Ben boyle bıse gormedım. Tekrar hastaneye gotrdum. Dr antibiyotik yazdı soguk buhar verdı. Krup olabılır ınsallah degıldır dedı. Yasayan var mı. Allah ıcın bana yazsın ne ıyı gelır
Gamzosgamzos mihrosum geçmiş olsun Rabbim şifa versin 1 ay önce falan benim iki kızımda geçirdi 3 4 saatte bir soğuk buhar verdim gece öksürük krizi tuttumu sıkıca giydirip battaniyeye sarıp balkona çıkardım 3 4 güne geçti çok şükür
melodii28 mihrosum bizde oğlumda yaşadık havlar gibi öksürmeye başladı o gece hiç uyuyamadı hastaneye gitti kurup dediler buhar tedavisi başladı evde de hava vermeye başladık gece krize girerse balkona çıkartın ya da buzluğu açıp hava aldırın çocuğa demişti gerçekten de birkaç güne topladı çok geçmiş olsun
Birbahargunu mihrosum biz geçirdik ama krupta ateş olmuyor ve virüs sebep olduğu için antibiyotik verilmiyor kızım geçirdi Osman gönülaldan danışmanlık almıştım o dönem başka bir şey olabilir mi acaba biz tedavi olarak sadece soğuk buhar uyguladık öksürüğü anında rahatlatıyor
Fikkkooo mihrosum geçmiş olsun krupsa öksürüğü köpek havlaması gibi oluyor biz yaşadık serum fizyolojik dolaba koyun sonra hava makinasına koyup verin aralıklı olarak o rahatlattı bizim yavruyu
mihrosum melodii28 evde buhar tedavısı olarak ne verdiniz canım. Ne rahatlatr. Antibiyotik basladım. Dıger ılacları vermiyorum zaten bir faydasını gormedım. Cesme gıbı burnu akıyor
Gamzosgamzos mihrosum serum fizyolojikler var ya poşette olanlardan buzdolabında bekletin nebüluzator ile hava verin
bendenbirtanedahayok Birbahargunu osman gönlüaldan nasıl danışmanlık aldınız? Yani nasıl geçiyor görüşme belli bir konu için danışmak mı gerekiyor ypksa genel bir değerlendirme yapıyor mu? Bende almak istiyorumda o yüzden alan birini bulmuşken sormak istedim. Birde kaç dakika görüşüldü
Pinos06 @mihrosum Merhaba 1 yaşından beri oğlumda yaşıyoruz tek çaresi acile gidip adrenalin verdirmek oluyor.
mihrosum Pinos06 adrenalın dedıgınız soguk buhar mı acaba.4 gıbı gıttık hastaneye soguk buhar verdıler. Bıraz rahatlattı ama sımdı yine hıc durmadan oksuruyor.
Meri-Mel mihrosum Canım serumlar var ya onu buzdolabina koy sonra fa buhar makinesine koyup çocuğuna tut
wondermommy Soğuk buharı evde yapabilirsiniz serumu alt dolaba koyun şırınga ile nebülüzatöre ekleyip veriyoruz
wondermommy Balkonada çıkarıp ağzı açık nefes aldırtabilirsiniz aynı şekilde derin dondurucu kısmını açıp gelen havayı çekmesini isteyebilirsiniz
ozlemaryad Meri-Mel dümdüz su olması bile yeterli soğuk olsun önemli olanı o ama ilaçlar buzdolabına konmamali diye biliyorum
Pinos06 @mihrosum Buharın haricinde enjektörün içinde bi ilaç veriyorlar sadece acilde olan bişey. Eczaneden alalım hep acile gelmek zorunda kalıyoruz demiştim yazmıyorlarmış dozunu falan orada ayarladıkları için.
tuzludakota Pinos06 doktor bizede adrenalin yazdı evde bulundurun dedi ölçek olarak ilk etapta 0,5 verin dedi rahatlama olmaza 1 ml olarak verin demişti eczaneden aldık, antibiyotik falan vermedi büyüyüne ladar devam eder bu virüs dedi
anfzya mihrosum çok geçmiş olsun kızım çok geçirir krup ama sadece krupsa antibiyotik verilmiyor havlar gibi öksürüğü olur nefes almakta zorlanır çünku ödem oluşuyor sıcak hiç iyi gelmiyor soğuk mümkünse üstünü giydirip odayı serinletin balkona çıkabilir biraz ki oradaki ödem daha çok artmasın sadece acilde cok sıkışık oldukları zaman adrenalin veriliyor ama soğuk buharla dr. Bize serum suyunu dolapta bekletip buhar makinesinde verebilecegimizi söylemişti evde sizinde böyleyse deneybilirsiniz Rabbim şifa versin
Pinos06 @tuzludakota Yazması çok iyi olmuş sizin için ya 3,5 yaşında oğlum her kış mutlaka geçirir sık sık.
Cananne12 mihrosum öncelikle geçmiş olsun. Havlar tarzda kana öksürüğü olursa kruptur. Üstünü başını giydirin direk soğuk hava aldırın derin derin nefes alsın. Sonrasında doktor buharını ilacını yazıyor zaten. Ama ilk iş soğuk hava aldırmak
YelizCaliskan mihrosum Çörekotu yağı her gün bir tatlı kaşığı verebilirsiniz . Bu tarz krup öksürüklerinde çok faydalı. Zaten deva olmadığı bir hastalık yok Çöreptu yağının. Çok geçmiş olsun