Bebeğim 20 aylık gün içerisinde hiç bir şey yemiyor öyle boş laf değil ciddi ciddi bir şey yemiyor artık kafayı yiyeceğim bebeğim mama içiyor 3 aydan beri köpek dişlerini çıkarmadan önce gün içinde ekranla uğraşla vs çorba meyve vs yiyordu artık onları da istemiyor tabağı görür görmez kaçıyor kafasını sallıyor tadına bile bakmak istemiyor birşeylere daldığında bir iki kaşık yerse yiyor bu kadar. olması gereken kilodan aşağıda gelişimi için çok endişeliyim mamadan dolayı diye gündüz mama vermeyi kestim bu sefer de gece 2 3 sefer uyanıp mama içmeye başladı sabah kahvaltı hazırlıyorum bir küp kaşar peyniri bir yeşil zeytinin çeyreğini yiyorsa yiyor ekran la yedirebildiğim kardır diyerek vermeye çalışıyorum ama maksimum 3 4 tatlı kaşığı ekran konusu ayrı bir problem zaten kestiğimde o 3 4 kaşığı dahi yemiyor artık hayat kalitem düştü sürekli endişeliyim ne hazırlayacağımı ne yapacağımı şaşırdım yememe konusu bir sürü probleme sebep oluyor yemediği için ekran açmak zorunda kalıyorum gece uyanmaları artıyor gelişimi geriliyor konuşması geriliyor bende mutsuz bir anneye dönüşüyorum sinirleniyorum bazen lütfen bir bildiğiniz varsa yardımcı olun lütfen kendimi kötü anne gibi hissediyorum