Poyrazdemir2 Kızlar doğum yapalı 8 ay oldu regl olamıyorum emziriyorum bebeğimi o yüzden gelmiyormuş çok rahatsız oluyorum bu durumdan , ben bişeyler yaparak getirebilir miyim ?😂 yani kür soğan kürü falan böyle önerebileceginiz bişeyler var mı
Elfgrn Poyrazdemir2 bende 18 ay olmadım bence bekle valla olmamak da ayrı rahat zaten düzensiz olunabiliyor regl olunca, her duzensizlikte hamilelik mi acaba demektense olmamak en iyisi, Soğan suyu Maydanoz suyu Kekik suyu Etkili diye biliyorum