Arkadaşlar çıldırmak üzereyim artık. Kızım uyumak istemiyor asla. Öğlen uykusunu bıraktı daha 2.5 yaşında değil. Acıktım,susadım,çişim var,elma,muz yani aklına ne gelirse. Tuvalete götürüyorum 1 saat abartmıyorum çıkmıyor. Karnını doyuruyorum bu sefer yine tuvalet. Artık çıldırmak üzereyim. Hadi öğlen uyumadı akşam uyur diyorum yine aynı bahaneler. Allah rızası için bu durumu yaşayan ve çözüm bulan varsa söylesin..