masalina0 Kızlar bebeğim 1.5 aylık bende 2 gündür gribim bebeğim bugün sürekli yarım saat arayla emmek istedi bu normal mi göğsüme gelince de uyuyor her seferinde acaba o da mı hasta oldu hapşırma falan var ama öncesinde de vardı hapşırma
MerveH_ masalina0 sut korur diyorlar genelde ama sen tedbirini al belli olmaz ben maske kullanmıştım bebegim yendioganken emzirirken genelde
Mrcasl-1 masalina0 Merhaba çok geçmiş olsun bol bol emzirin mümkün olduğunca az yaklaşın emzirme dışında.. Yaklaşmanız gerektiğinde de çift maske takın inşallah geçmez 🌺
NesEren Bulaşmıştır büyük ihtimalle bol bol emzirin ki vücudunuzun ürettiği antikorlar sütle bebişe geçsin