G-e40 Merhabalar ben perşembe günü safra kesesi ameliyatı oldum ve cumartesi taburcu oldum hep çorba içtim idrar ve gaz yapabiliyorum fakat dışkı yapamadım bi sorun var mı acaba bugün ekmek yedim akşam az bişe bilgi öneri yaparmısınız