Kızlar bende size bişey danışmak istiyorum . 2 aylık kıxım var ilk başlarda evet sütüm gelmedi 15 gün ugrastımm yapmadığım şey kalmadı 1 aylık olduğunda sağlık ocağındaki ebe mama verme sütün yeter dedi. Ozamanlar biriini emerken birinden süt geliyordu şimdi öyle degıl sanki göğüslerim boş yumuşak yumuşak süt var ama bana az geliyor mamaya başladım kızım doysa mama almıyordu şimdi mamayı çok güzel içiyor 😭😭😭tabiki sağlığı çok önemli ben grp oldum acaba. Sütüm ondan mı azaldı böyle olan varmı sütüm tekrar eskisi gibi olurmu😫😫😫