prensprenses2 Selam hanımlar malum havalar çok soguk evim 1. Kat ve soguk oluyor bebegimde cok cabuk hastalanan bir bebek acaba siz bebeklerinize ne örtüyorsunuz üşüdügünü anlıyor musunuz? Bu arada kızıma ince uyku tulumu giydiriyorum
prensprenses2 prensprenses2 Birde kızım 9 ay 10 günluk kücük beşiginde yatiyordu bugun büyük beşige gecirdim kücükde ince tulumun üzerine bebek bataniyesi örtüyordum ve kücük oturma odası biraz daha sıcak orada yatiyorduk 4 gündür
tugcemomm Bebeğimin sırtına ve göğsüne bakıyorum üşüyüp üşümediğini anlamak için. Evimiz 24 25 derece arası değişiyor üstünü örttürmüyor açıyor sürekli. 1 tog uyku tulumu ile üşüdüğünü fark ettim şimdi 2 tog giydiriyorum içinde askılı atlet oluyor sadece
prensprenses2 tugcemomm Uyku tulumlarımız oglumdan kalma yıkana yılana biraz inceldi yattıgımiz oda da 20 veya 21 derece anca vardır üşütmekten korkuyorum hastaneden yeni cıktık üzerini acıyor ama yinede örtüyorum bebek bataniyesi yeterli olur mu acaba ya da elyaf uyku seti mi örtsem oda örtününce serin oluyor
prensprenses2 dayes kızımda bataniyeyi tepiyor mecbur ortuyorum soguk çünkü ve uyku tulumlarımız oglumdan kalma biraz incelmişler odamızda serin
dayes prensprenses2 uyku tulumu beden olarak dar değilse içine bir kat ince pijama giydirebilirsiniz.
tugcemomm @prensprenses2 bence tulumun içine pijama takımı giydirip üstüne battaniyesini örtmeniz yeterli olur
benseninanonim gogsune bakiyorum soguksa ortuyorum genelde sicak oluyor o yuzden ortmuyorum zaten kendi ustumu de ortmuyorum uzun kollu zibin ve alt giydiriyorum bi de ince bi ortuyle yarim kundak yapiyorum sadece