cLearQueen aslan2121 bi pedagog gorsun bence. Ben 32 yasindayim hâlâ yiyorum malesef. Yani yemek derken agzimla koparip atiyorum
Humanur14 aslan2121 birinden görmüş olabilir açıkcası bende yiyodum streslendiğim zamanlarda görmüş kızım 2 yaşında o da yemeye başladı yapma kızım kötü bi hareket diye sürekli tekrarladım tabiki dinlemedi ama bi kaç defa derinden koparınca tırnağını acıyınca ağladı bende tırnağını ağzına aldığın için acıyo öyle yapmazsan acımaz diye konuştum bi kaç defa bıraktı sonra kendiliğinden isterseniz uyurken falan derinden kesin acıyo dediğinde sizde öyle dersiniz işe yarar belki
alyazlhaygtt Ben büyütülecek bişey olduğunu düşünmüyorum bazı çocuklar mutlu olduğu zaman veya heycanlandigi zaman da yapıyorlar eczanelerde acı oje satıliyor şeffaf renkte onu kullanabilirsiniz bir eczacı olarak naçizane tavsiyem 🌹
Kestanesekeri Benim kızım da o yaştayken yiyordu.çocuk psikoloğuna götürdüm. Ekrana uzun süre maruz kalmış dedi evet normalde açmıyordum o hafta televizyonu çok fazla açtım şimdi de halen devam ediyor 3,5 yaşında ama o kadar sık değil uzayınca koparıyor atıyor