S-oy Kızlar normalde özenmezdim hiç bir yılbaşında ama arkadaşlarımız gelecek bu yıl o yüzden masamı şimdiden düşünmeye başladım 🙈 Sizce hangi takım ? https://ibb.co/R4RWrZf https://ibb.co/HYxFt3Q
S-oy farelikoyunkavalcisi 1. Çeyizimdeki set biraz sıkıldım ondan diğeri daha günlük ama bilemedim ben de yine meze yemek filan hazırlıcam zaten