inaruen Arkadaslar benim bebeğim 3 haftalık emmeye başladığı zaman tam 1 saat boyunca durmadan emiyor bırakınca çığlık çığlığa ağlıyor bu normal mi ? bu kadar uzun süre emip 1-2 saat sonra tekrar meme istiyor psikolojimi bozuyor bu durum artık