Kizlar kızımın belirtilerinden dolayı hastaneye gittik mukuslu kaka ,Daha sonra da biraz biraz kanlı kaka gördük Cillte kuruluk kızarıklık çok kusma vs hastanede doktor direk test vs yapmadan alerjik mama başladı evolvia rp1 kızıma çok iyi gelmedi balgam yaptı kusması arttı Daha sonra alerji bölümüne gittik deri testi yapıldı test negatif çıktı doktor da bebek daha 3 buçuk aylık testte çıkmayabilir mamaya devam edin Sonra çocuk doktoruna gittik Mamayı degistirdi Aptamil pregomin syneo Yazdı rapora daha kullanmaya başlamadık ama aptamil den mumnun kalan varmı aceba ? Yada hangi mama daha iyi