Sulee_ Alışverişlerinizi haftalik mi aylik mi yapıyorsunuz kurubaklalar 1 ay gidiyor ama meyve sebze alışverişi bir hafta anca gidiyor eşime alışverişe gidelim diyemiyorum artık her hafta daha geçen hafta aldık diyor varmi bizim olanlar ??😅😅
milav Sulee_ her hafta sebze alıyorum eşime gidelim demiyorum kendim gidiyorum genelde işim olursa kiste yapıp onu gönderiyorum
endegerlima Sulee_ bakliyatı ¾ aylık alıyoruz 10 kg lu olacak şekilde diğerlerini haftalık alıyoruz Kahvaltılık sebze vs
Sulee_ milav yazın bende kızımla gidiyorum ama kışın hem poşetler hem kızım bir yandan soğuğa dayanmak çok zor artık izinli olduğu günler götürüyor bizi markete pazara 😄😄
Irmakk1 [silindi] benimki 2 3 ay bile dayanıyor bazen mesela dolabımda elma ve havuc var 3 ay önce almistim hala bitmedi duruyor öyle 😃
NmalkoC Sulee_ ben deterjanları yağları genelde indirime girdiğinde senelik stoklarım havlu kağıt ws de içinde yağlarda aynı şekilde sebze meyve haftalık pazardan alırız. Bakliyat türü ürünleride annem koyden toplu alıp getirir her kışbaşında
angaralimom Sulee_ haftalik sebze meyve alınır. Aylık market alışverişi yapılır.. günlük de ekmek alınır 😀
Ogulluana Sulee_ Meyve sebze için haftalık pazara gidiyoruz ama meyve bir hafta yetmiyor maalesef meyve için illaki ikinci bir pazara gidiyoruz
crazymom23 Sulee_ biz pazar alisverisini her hafta taze taze yaparız yani 1 haftalık yetecek kadarını aliriz, marketi maaştan maaşa yapıyoruz ama illaki biten eden oluyo onuda bittiği zaman alıyoruz
gamze1806 Sulee_ eşimin yemek parasi karta yatıyor, mesai yemekleri falan aylik baya bir miktar oluyor, onunla yapıyoruz aylik olarak gerikalani ne eksikse gğnlük isterim.
Irmakk1 Sulee_ benim belli olmuyor bazen 3 4 günde bitiyor alıyorum bazen haftalarca bitmiyor ne zaman biterse o zaman alıyorum yani
defnevedoruk Sulee_ sebze meyveyi her hafta alırız, genelde ayda bir toplu alışveriş yaparız ama sebze meyve alınıyor yine