Ejderhahavva nazo58 ben gündüz bazen yemeğine bazen doğrudan tatlı kaşığı ile bazende mamasına koyuyorum z yağı o şekilde ayarlıyorum ...ha bazende kayısı haşliyorum suyunu veriyorum