Kızlar önceden kek yapardım cok güzel kabarırıdı hep aynı yöntemle yapıyorum bu 3. Yapışım ama kek kabarmıyor altı pişiyor üstü pişiyor hatta üstü yanmaya geliyor içi hafif nemli ve kabarmamış acaba fırının altımı çalışmıyor fırındamı sorun bu durumu yaşayan varmı