mondecaidensecmeler bence de böyle oldu. Hatta bende bu güran ailesinin terör boyutu da var. Bu tehtid dediğimiz şey de bence öldürmek değil ailesini. Enes mahkemede kızım dedi. Yani nevzat suçu üstlensin bırakmasın diye uyarı verdi bence tabi. Herkesin içinde rahatça tehtid etti. Kızın derken bence dağa kaldırmak tecavüz falan bunu kast ettiğini düşünüyorum. Malum terörle bağlantısı var. Yoksa neden bu kadar mühimmat çıksın güran sülalesinden. Sanki vatanı koruyor soysuzlar. Bence Nevzat kızın deyince anladı ve kendi kendine dedi bunlar ben içeri girsem de rahat durmayacak ailemi rahat bırakmayacak diye düşündü. Nasıl olsa beni içerde öldürürler ailemi de rahat bırakmak bunlar dedi. Ve gizlice herşeyi anlattı mahkemeye. Yoksa niye güvenlik tedbiri alınsın. O tehtidden sonra güvenlik tedbiri alındı ailesine. Pislik güran ailesi çok güçlü bir aile bence. Ve çoğu kişi bu aileye boyun eğiyor bu köyde