ecella bende ilerlemiş bel fıtığı var. Sanırım hamilelik ile büyüdü. Bebeğim 5 aylıkken bir anda tetiklendi ve 3 ayda anca ayaklanabildim. 3 ay boyunca kalkamadım, bebeğime bakamadım vs.. bana da ameliyat önermişti ilk doktor. Başka doktora gittim biraz daha olumlu yaklaştı, gözlemleyelim dedi. Ayaklandıktan sonra da fizik tedaviye başla dedi. Fizik tedaviye gittim. Birçok işlem yapıldı 5 seans. Manuel terapi, elektroterapi, lazer, kupa vs vs
Bununla beraber egzersiz ödevleri de veriyordu. Bir süre daha devam ettim. Yavaş yavaş günlük hayatıma döndüm. Şu an kendimi yorunca ve ağır kaldırınca ağrım oluyor sadece. Uzun süre yürüyünce vs (Hergün yoruluyorum ama bebek olduğu için) tekrarlamaması için pilatese yazılmam gerekiyormuş. Yeni ona yazıldım işte. Bir de kilo vermeye çalışıyorum. Şu an bu şekilde gidiyor. Çok zor bir şey Allah kimseye benim yaşadıklarımı yaşatmasın. Ama fizyoterapist bu bile iyileşir gerekenleri yaparsan ama acele etmemen lazım dedi. Doktor da biz aslında ameliyat etmemiz gereken sadece %2lik kesim demişti