Selam kızlar. 26 günlük oğluşum. Dün hastaneye gittik boğazda hırıltı ve öksürükle kanda hafif enfeksiyon çıktı. Doktor grip olmuş viral enfeksiyon dedi. Serum fizyolojik ve calpol kullanabileceğimi söyledi. Aynı şekilde bende hastayım yavrumada benden geçti o kadar dikkat ettim ama 😔 oğluma ilaç veremiyoruz çok küçük bende kullanamıyorum. Bitkisel önerebileceğiniz bişey varmı sütten onada gider iyi olur diyebileceğiniz. Yada boğazı dolu onu rahatlatmak adına ne yapabilirim😔