ipeksiiimom Hepsi de çok temiz trençkotu 1 defa giydim şu yeşili kot gömleği de bir defa giydim oduncu gomlegi birkaç defa giydim ama 1 elin parmağını geçmez elbiseler de 1-2 defa giyilmiştir