bsrhsnc Kızlar bebeğim uzamış sarılık atlattı. Gözlerindeki sarılık da geçti 4buçuk aylık şuan. Yüzü baya esmer elleri ayakları vücudu beyaz. Böyle kalır mı sonradan değişme ihtimali var mı? Aynı şeyi yaşadınız mı?
imaddesi bsrhsnc ilk doğduğunda benim bebeğim de pancar gibiydi 😂 ama elleri Pamuk gibiydi 🥹 şimdi 6,5 aylık düzeldi eşitlendi yani
Kubok bsrhsnc benim kızım da öyleydi şimdi eşitlendi beyaz tenli değil ama ilk zamanlardaki gibi de değil yüzü. Bazen oluyor ya öyle mesela bende vücudum resmen beyaz tenli bi insan gibi ama yüzüm daha esmer vücuduma göre
imaddesi bsrhsnc hayır yoktu o kadar ya sanırım. Uzamış sarılık dediniz ya onunla alakalı olabilir bilmiyorum ki.? Yüzü görünmeden yanağını ve elini çekebilirseniz bir görmek isterim merak ettim ben de
bsrhsnc imaddesi  Anlaşılıyor mu bilmiyorum
imaddesi bsrhsnc maşallah Allah bağışlasın 😍😋 evet hafif belli. Ben ayı ilerledikçe düzeleceğini düşünüyorum. Tabii yine de ikinize sinmiyorsa doktora görünebilirsiniz ☺️
eozlem Benim bebeğimde de uzamış sarılık vardı, şuan 4 aylık. Yeni yeni kendine geldi. Düzelir zamanla merak etmeyin.