AselimmmDurum 7 günlük kızım var göbeği henüz düşmedi ama baya kurumuş hiç birşey de yapmıyoruz henüz yıkamadıkta yavrumu bi düşseydi de yıkasaydık rahatlasaydı diyorum sizce ne zaman düşer daha uzun sürer mi ?
AselimmmDurum Misskokulum peki ben hiç yıkamadım göbeği düşene kadar yıkama dediler bana bekleyim mi yoksa yıkayım mı bebeğimi Deniz_bora PrensesAnnesi-
PrensesAnnesi- AselimmmDurum bende hiç yıkamadım bence yıkama hazır kurumuşken bekle düşecektir bir kaç güne
Annesininpogacayanagi AselimmmDurum bizimki kuruduğu halde 30 gun sürdü. Hatta kurutsun diye sprey bile almıştık.
Ballii AselimmmDurum Bizim 5 günlükken düştü şuan biraz enfekte olmuş,göbek deliği tam yerleşmemiş haftaya çocuk cerrahina götürücez 😔
Adayze Bizimki 10. Gün düştü banyo yaptırmıştık düşmeden önce. Göbeği ıslatmamaya çalıştık banyodan sonrada göbeğe hafif fön tuttuk
02medine_mina AselimmmDurum yıkama ıslak kalmaması lazım. Acelen yoksa düşsün sonra yıka. Bezinin içine değilde dışında kalsın kurumasına yardımcı ol.
Ates33 AselimmmDurum 25 yada 27 günlükken düştü bana doktor her gün yıka demişti hemşirede enfeksiyon olur yıkama dedi bende hemşirenin dediğini yaptım doktora götürdük düşmedi diye doktor yıkamadıgın için o kuru yerler yumuşamıyor o yüzden düşmedi dedi ben doğdundan 4-5gün sonra yıkamıştım ama sık duş aldırmadım
YDE AselimmmDurum bizimde 9.gün düşmüştü. Doktor babusol diye bür fıs fıs vermişti son iki gün onu sıktık. Birde doktor sık sık elletin oynayın çabuk düşsün demişti. Çeviriyordum biraz sağa sola. Yani panik yapmayın olabiliyor böyle şeyler. Birde geç düşünce bir kez yıkayın demişti doktor.