Kızlar 26 haftalık hamileyim gaz sancısı gibi sancı girdi ardından belime bir ağrı girdi inanın resmen belim kopuyor gibi hissediyorum tam belimin ortası ayrılıyor gibi ağrıyor resmen ilk hamileligimde hiç yaşamadım böyle normal midir yaa plesenta Pervia da var korktum o yüzden