annevebebegiii__ 9.5 aylık emziği bıraktı dışarda zor oluyor nasıl alıştıracağım philips kullanıyoruz büyük boyunu da denedim istemiyor sadece benim mememi istiyor emzik olarak
cLearQueen annevebebegiii__ kuzenin de oyle olmusti philisin bi modeli var ortasi delik bi tık pahalı ama bebek onu tuttu
ozkaraday annevebebegiii__ 7 aylık benimkinde bıraktı philps kullanıyoduk tutmak istemiyo sürekli mrme de kalmak istiyor
mnvr_3004 ozkaraday benimkide öyle ya Philips kullanıyorduk dişleri çıkınca ısırıp attı sonra almadı 7 aylıkken netcez zor oluyor ya