Kızlar benim göğsümde normalde kitle gözüküyor 5 cmlik falan sağ tarafımda henüz kontrole gitmedim nedir ne değildir diye. Bazen sağ tarafıma bir ağrı giriyor sızlama şeklinde ben o zannediyordum ama göğsüm kaşındı gibi oldu dokunduğum gibi ağrı hissettim şöyle elimle biraz yokladım elime nasıl tarif etsem portakalın yarısı kadar bir sertlik geldi ona dokununca ağrı yaptıgını hissettim yaşayan var mı? (Emzirmeyi bırakalı 1 sene oluyor)