anneolduk Merhabalar kızım 16 aylık bir türlü bebek arabasından yüzümüz gülmedi bende joi chrome bebek arabası siparişi verdim kullanan var mı nasıl araba sizce
bikahveicelimmi anneolduk senin yerinde olsam globber veya benzeri sonradan bisiklet olarak da kullanılabilenlerden alırdım :( 18 aydan sonra zaten genelde bebek arabasına binmek istemiyorlarmış
cakebabe anneolduk ben kullanıyorum memnunum şuan pusetli kullanıyorum kızım 4.5 aylık sürümü falan güzel yumuşak