Bebeğim anne sütü alıyor.Doktorumuz 4.aydan sonra tadımlara başlat ufak ufak ama doyumluk değil tadımlık olsun çay kaşığının ucuyla dedi.Havuç püresi verdim önce iyice buharda haşlayıp,ezip.Ama rahat yiyemiyor henüz küçük bence.Acele etmiycem bu yüzden.Sadece demir ilacını içirirken çok az elma ve havuç suyu kullanıyorum dönüşümlü .Arada bir de ev yoğurdu tattırıyorum minicik o kadar.Emen bebek için aceleye gerek yok,zaten anca hazır oluyor bebişler.