Merhaba kızlar
Bebeğim 9 ay 25 günlük. Parmaklarını hala cımbzı gibi kullanmaya tam anlamı ile başlamadı. Almaya çalışıyo ama alamıyo avuclayıp almaya çalışıyor. Sizinkiler tam olarak ne zaman öyle tutmaya başladı. Çalışıyorum ama evde olduğum zamanlar Blw yapmaya çalışıyorum. Parmaklarını o şekilde kullanmaya başladığında daha kolay ağzına götürebileceğini düşünüyorum. Deneyimlerinize ihtiyacım var
Birde bebekler ne zaman taklit etmeye başlıyor tam anlamıyla 🙃