Busbus03 vaveyla__ özel ve nomal aşıların hepsini doktorumuza göre yaptırdık yani onun takibi üzerine ya da ona sorarak 9. Ayı hatırlamıyorum aşı takibine bakmam lazım doktorumuza çok güvendiğim için o ne derse o grip aşısı da yaptırdık mesela rota menenjit hepsini
aysebb vaveyla__ Sıkıntılı bir aşı değil aynısı 12. ayda yapılıyor zaten bu ek. Size kalmış yani bi zararı yok diye yaptırdım ben ebemiz yapalım dedi diye. Kimi doktor yaptırın diyor kimisi 12. ayda zaten var gerek yok diyor yani tamamen tercih meselesi ben yaptırmıştım
Deletedmom_216 vaveyla__ canim hangi asiydi o acaba? Yaptıranlar yaptirmayin felan mi diyo hic duymadim da merwk ettim
Deletedmom_216 vaveyla__ ne hastsline iyi geliuo ki o pek bilmiyorum bu asiyi en son 6. Ayda gittik saglik ocagina arsstirma yapmadim hic daha var diye
ebrulim0 Evet isteğe bağlı kızamık aşısı geçen seneden beri yapılıyormuş şu an salgın riski de oldugu için açıkçası ben risk almak istemedim ve yaptırdım koruyuculıgı 3 ay 1 yaşından sonra tekrar yapılacak
pantenkelebek vaveyla__ 9. Ay da menenjit aşısı da vardı ikisi aynı zamana gelince sorun olur diye düşündük hemsiremizde 1 yasinda da yapılıyor dedi bu arada yaptırdık aşıyı 3 asi birden oldu