Kızlar 17 aylık oğlum var normalde beşikte yatıyordu gece emzirmesini kestim uyandığı zaman beşikte salladığımda geri uyuyordu taki beşik kırılana kadar.. Neyse park yatağa geçiş yaptık 4 yaşında kızım var onda kullanmıştım zamanında sallanan ayakları artık yalama olmuş ne kadar taksamda çıkıyo hareket edince. Bu yüzden gece uyandığında emzirmeye başladım başka türlü uyutamıyorum çünkü. Yani zor bi döngüdeyim nasıl yapıcam bilmiyorum hem sallanmayan yatakta yatıyo hem gece emzirmesini kesmeye uğraşıyorum bana akıl verin. Biberonda süt veya su denedim ama içmiyor emzikte kullanmıyor 🥴 help yârdım istiyorum