Prensesannesi25 Şuanki işyerimden memnun değilim yağmurdan kaçarken doluya tutulmak ta istemiyorum ama avm de çalışma şartları maaşları nasıl oluyor bilgisi olan varmı e bebek karaca gibi mağazaları düşünüyorum
Busbus03 Prensesannesi25 kayınlarım çalışıyor mc de asgari alıyorlar 4 de gidince 12 de çıkıyorlar saban gidince 5 6 da hafta içi izin var 1 günde full 12 saat
MeteNaz Prensesannesi25 kuzenim b&g de çalısıyor. Vardiya sistemi var 10.00-18.00 ya da 14.00-22.00 a kadar çalışıyor. Haftada 2-3 gün erken çıkış 2-3 gün de geç çıkış. 1 gün de izinli. Mola saatleri de oluyor. Yemek kartı maaş artı prim de var. Bazı avmlerde serviste oluyor ücretini ödeyip kullanabiliyorsun
Prensesannesi25 Busbus03 vardiyalı istiyorum bende aslında şuan çalıştığım yerde sabah 9 akşam 9 çalışıyorum