minikannsi Biz Ocak 2 de 6aylik olucaz ebe arams eşimi 4 gün önce bu hafta getirin demiş ben gitmedim pazartesi yaptrsak iki gün önce yaptrms oluyoruz ayı dolmamış oluyor ya sknti olur mu hiç yaptran var mı böyle
Tusa_ minikannsi hayır bizimde aksine 2 gün sonra yapılıyo ama bence 2 günden bişey olmaz ne olucak ki
likeli minikannsi bir doktora sorun bunu bence. Bazı aşılarda kızımın doktoru ayı doldurduktan sonra yaptı ona göre randevu alıp gittik.
aselSeren @minikannsi bizde ocak 4 altı aylık olcaz ayın üçünde çağırdı bizi iki günle bisey olmaz heralde
aselSeren @minikannsi anladım bizde hiç yapmadı çok rahat geçirdik çok şükür allahım hepsine sağlık sıhhat versin bebislerin