beyzzsenturkk_ kızlar 3-4 gündür kuru kayısı yiyorum sabah sıcak sular içiyorum ama o kadar şişim ki yesemde yemesemde rahatsız ediyor beni napacağım hic böyle bi sorunum olmamıştı internette gebelikte ishal ya da kabızlık olur yazıyor midem ağrıyor ya
forumgurmesi beyzzsenturkk_ o ilk gebelik belirtilerinin biri bende böyle gaz ve şişkinlikle öğrenmiştim. Patlayacak kadar gazım var gibi hissediyordum😇
beyzzsenturkk_ forumgurmesi patlayacak gibiyim çok şiştim ya nasıl geçecek bu şimdi kayısı da fayda etmedi
beyzzsenturkk_ hayalperest2310 yok zaten dün test 5,31 cıktı yükselmesini bekliyorum tekrar kan vereceğim de bi cok belirtim zaten var ama ilk defa bu kadar şişkinlik yaşıyorum ya
hayalperest2310 beyzzsenturkk_ ayy bilemedim ki canım ilk dönemler belki de normaldir geçer sıcak tut kendini belki iyi gelir
mematiii beyzzsenturkk_ kayısı tüketmejin yoğurtlu şeyler veya kefir tüketin.Benimde ilk zamanlar öyleydi.
mematiii beyzzsenturkk_ kayısı ishale iyi gelir canım o yüzden yararlıdır.Ben kabızken dediğim türde şeyler tüketiyorum.Birde bol su iç inşallah rahatlarsın 🤗
beyzzsenturkk_ mematiii inşallah rahatlarım ya bacaklarımı karnıma çekemiyorum patlayacak gibi oluyorum