Benimki bugün 4 aylık oldu 3. Ayından beri gündüzleri 2-3 saatte bir, geceleri de duruma göre 4-5 saatte bir rüya beslenmesi yapıyoruz. Doktoru 5 saati geçmesin dedi. Gündüzleri çok meme sıkıntısı çekiyorum zaten 2 saatte bile zor emziriyorum 2 saatten önce asla meme kabul etmiyor görünce çığlık kıyamet ağlıyor maalesef