yasminprla 4.ay aşıdından sonra burnu akmaya başladı geniz akıntısı başladı o yüzden de öksürük var.Başına gelen var mı ne yapabiliriz.Sizlerin 4. Ay sonrası da yan etkileri nelerdi birde