Endegerlimoglum adetim gecen hafta bitmisti ama simdi tekrar kanamam var ilk defa basima geliyo neden böyle olur ya cok endiseliyim başına gelen var mi
[silindi] Endegerlimoglum aynisi geçen ay yaşadım ilk defa başıma gelmişti dogum kontrol hapinin yan etkisiymiş. Biraktim hap kullanmayi
esray96 Endegerlimoglum merhaba bende de durum aynı 3 aylık bebeğim var 10 gün önce adet olmuştum şimdi tekrar oldum, ayrıca emzirmeye devam ediyorum anlamadım
subrk Endegerlimoglum 1 hafta sonraki anama ara kanamadır.Bu da normal birşey değil. Kist veye miyom olabilir.Kadin doğum doktoruna gorünün
letubra Endegerlimoglum e kadarlık bebeğiniz? Benimki 5 ay oluyor geçenlerde adet oldum 8gün 2 gün gelmedi bitti dedim peşinden 4 gün daha kanamam oldu. Düzene oturması biraz zaman alıyormuş
oykueyluly Benimde öyle oldu döngü düzeni falan kalmadı şaştu hep 3 aylık kızım var 2 ay doğum kontrol hapı kullandım ondan adet duzenim bozuldu şimdi hapı bıraktım bakalım önümüzdeki ay nasıl olcak
oykueyluly Endegerlimoglum hmm stresten hava değişiminden de olabilir içiniz rahat etsin istiyorsaniz bı kan verin değerlerinize baksınlar
ececikko Ben de doğum yaptım 3 ay önce bu ay başı regl oldum iki hafta sonra tekrar oldum neden acaba hormonal bişeyler olabilir hap kullanmadım burda bekliyim belki yazan çıkar
Endegerlimoglum subrk ya doktora gitmek benim icin cok zor gidebilirsem saglik ocagina gidip hemsireme danışıcam ama insallah normaldir