Defneannesi_ Ayimiza gireceğiz iki aydır aşırı saçım dökülüyor , bu şampuan işe yarayan var mı kizlarr
Baharbicen Defneannesi_ ben kullaniyorum 3 haftadir azalma oldu ilk kullanmadan itibaren sacimida kestirmistim kisa suanda cok az dokuluyor