Kızlar ilk kez spiral taktırdım 10 senelik olandan doktorum bir ay sonra kontrole gelebilirsin dedi sizlere sorum şu doktorum korunmana gerek yok dedi ama ben korkuyorum sonuçta 3, çocuğum plansız bi şekilde bi anda öğrendik ve şuan 2 aylık olacak yine aynı şeyin başıma gelmesinden tedirginim sizlerde nasıl oldu ne yaptınız bana şöyle olur böyle olur düşüncelerinizi paylaşsanız çok sevinirim😌