Kızlar en son gece 12 ya kadar emziriyorum ve gece tam 12de biberon maması verip uyutuyorum doydugundan emin olmak için ama bir saat sonra kalkıp ağlıyor sonra ağlamalar 20 Dk 10 dk da bire düşüyor sürekli emmek istiyor şu veriyorum geri uyumuyor , gece 3 TE emzirmeyi planlamıştım öylede yaptım ama gece 3e kadar sürekli ağladı uyumadı , neden ağlıyor olabilir ,bu arada gece emmesine tamamen kesmeyeceğim sadece alışana kadar tamamen keseceğim uykularında Rüya öğünü yapacağım