ZeydsMom aresnako benim yildizim vardi kirmizi 😁 suslerimde vardida her yil yeni susler aliyorum cunku buyuk hep bosluk var illaki 😁 ya yildiz cok bulamadinmi?
aresnako ZeydsMom ben de her sene süs ekliyorum 😂 ya belki direk böyle süsçülerde vardır daa hep migrosa avm de mağazalara baktım o tepeye takılan büyük yıldızdan bi bulamadım
aresnako ZeydsMom bebeyle tek çıkabilseeeemmm haftqsonu da eşim varken 1 saniyede bitiyo tüm haftasonu 😂😂 yarın son şansım inş bulurum kızıma da kostüm aldım giydirip resim çekicem inşallah yıldızlı ya da yıldızsız artık 😂😂
ZeydsMom cLearQueen onu yilbasi gunu yapacagim 😍 yeni yil çikolatalarim kurabiyelerim kahveem vee agacimm 😁
Theodora ZeydsMom bu sene nasip olmadi seneye ilk isim agac suslemek olacak. Cok seviyorum yilbasi temali her seyi😅
ZeydsMom Theodora suslersiniz ne olacak 🫠 ben de gecen yil dogum yeni yapmstm falan hic o havada degildim susleyememistim 😁