Perii0 ben 9.aya e kadar kullandım, ara ara da kullanıyorum, bir az daha pütürlü geçtim. Ben kimse ye dinlemedim ben boğazına kaçırabilir diye korku geçene e kadar kendim ve bebeğime öyle yapmak istedim. Vitaminler hakkında bilgim yok, bebeğim baya iyi beslendi şimdiye kadar.