buseee06 yagmur_solakkk doğum yapalı 7 ay oldu saçlarım çok dökülüyor ama yeni geliyor heralde kel durumu yok
seymassssss yagmur_solakkk dermotoloğa gittim çinko,selenyum,biotin değerlerime baktı hepsi düşük çıktı tabi bu takviyeleri verdi bana kullandım. Bir de bioblas siyah sarımsak özlü şampuanını kullandım dökülme bitti
atlasmommm 1 yıldır dokuluyor hala düzelmedi ama iyi yönü tekrar çıkıyor o saçlar döngü içinde hahaha