Merhabalar taahhüt ve kontratı olan ve ocak ayında bitecek kiracımız var. Evimize geçeceğimizi bildiği halde hazirana kadar çıkmıyorum mahkemeye verin gerekirse diyor. Üzerimize sadece 1 ev var kayınvalidemlerde idare ediyoruz. Bu kiracıyı avukata vercez nasıl bir yol izlemeyiliz başka ? Böyle durum başına gelen var mı ?