beyzzsenturkk_ Seymaseda var kızımı da böyle öğrenmiştim 4-5 haftalık falandı 7. hafta kalp atışı duymuştum 2 hafta beklemiştim
hazalp Seymaseda gebelik var benimde öyleydi :) 3-4 haftalık falandır kan testi verin beta hcg Yükselimi takibi yapsın aile hekimi sonrasında kadın doğuma görünün hayırlı uğurlu olsun :)
Funda-12 Seymaseda benimde yaklaşık 3 gün önce artımed ile böyle çıktı arkasından 2 test daha yaptım negatif ve şu an adetim
Seymaseda hazalp eyberenimo minikveannesii Teşekkür ederim kızlar günümde geçti çünkü en son adet tarihimden 42 gün geçti doğrudur inşAllah 🙏
balporsugu7224 Seymaseda gebelik varda henüz çok yeni hayırlı olsun kan testi verip 2 3 hafta kadar bekleyip ilk kontrolünuzu görün 💞
Seymaseda balporsugu7224 Emin olmak için hastaneye gidip bi beta baktıracağım teşekkür ederimm 🫶 31 aylık bir oğlum hayırlısı ise inşAllah vardır 🤲🏼
Seymaseda hlm01 @balporsugu7224 @ZeydsMom @Sunismyson @minikveannesii @hazalp @beyzzsenturkk_ @eyberenimo Evett kızlar var diyenler gidip kan tahlili verdim sonuç pozitif 🥹